wtorek, 20 stycznia 2009

Mamma Mia!

Nareszcie mamy! Mamy klucze do wlasnego mieszkania!!!
A zatem ruszamy z przeprowadzka i remontem. Podlogi zakupione, kolory na sciany wybrane, dzis fachowiec zmierzy kuchnie, jutro bierzemy ciezarowe i ruszamy do boju!
Jestesmy tak podexcytowani, ze Szczesny jest sie w stanie pakowac przy muzyce z Mamma Mia, a ja dalam sie namowic na PS3!!! Glupia baba, ale co tam, jest pieknie!!!
Dlatego tez znikamy z bloga na jakis czas, mam nadzieje, ze damy rade wrzucic jakies foty.
ps. tesknimy baaaaaaardzo za Zuzia, ktora jest z dziadkami na wakacjach i wroci dopiero w przyszlym tyg:(

4 komentarze:

AgaSik pisze...

No to trzymamy kciuki! Mam nadzieję, że wszystko pójdzie sprawnie i bez większych problemów! Nosie, czy to Ty dzwoniłaś do mnie na komóra? Mam już stacjonarny, więc jak Wasz jeszcze działa, to chętnie bym zadzwoniła... A gdzie Wy teraz mieszkacie tak a propos?

I w o pisze...

Mamma Mia, no to czekam z niecierpliwością na foty i relacje !

I strzeżcie się zieleni na ścianach ;)

M+M pisze...

Powodzenia!!!
I koniecznie dodajcie zdjecia jak tylko bedziecie mieli chwile czasu :)

Natalia, Michal & Zuzia pisze...

A co zlego jest z zielenia