piątek, 30 listopada 2007

Witamy!

Dzisiaj o 12:44 wśród krzyku, krwi i łez radosci dołączyła do nas Zuzanna Izabela Szczęśniak. Poród odbył się naturalnie bez znieczuleń i bez komplikacji, aczkolwiek nie powiem że było łatwo. 99.9 procent roboty odwaliła Natalia a ja przechlastałem pępowine :). Powyżej jest zdjęcie mamy i córki pare minut po porodzie. Więcej zdjęc później bo aparat został w szpitalu.

Zuzia waży 3.8kg i ma 50cm dlugości, razem z mamą mają się dobrze.

ps: głosowanie przewidziało wynik; 22 na dziewczynke, 21 na chlopca :)

9 komentarzy:

ANKA TOMEK i FRANIO pisze...

Ja obstawiałam dziewczyne i sie nie pomyliłam :) Jeszcze raz wielkie gratulacje i buziaki!

Kor pisze...

Gratulacje moi mili!
Nosek, jesteś wieeelka :) Szacun dla tej pani!

Aka pisze...

Wielkie gratulacje moi kochani :) juz nie moge sie doczekac kiedy ja zobacze :*

Anonimowy pisze...

Szacuneczek! Byla dzielna.

Anonimowy pisze...

Gartulacje!!! :)

kamila pisze...

gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!
respect!

AgaSik pisze...

Gratulacje!!!! Ja też byłam za dziewuszką! Ja to mam nosa, co Nosek?!

AgaSik pisze...

Dawać więcej zdjęć!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Dzieki za ciekawe informacje