środa, 30 lipca 2008

Praca oddana !

W poniedzialek oddalem doktorat !!! Naprawde fantastyczne uczucie pozbyc sie tego ciezaru, teraz jak sie bede obijal, to z czystym sumieniem a nie z ciagla mysla "a moze powinienem jeszcze troche popracowac?". Nie moglem nistety tego wydarzenia pozadnie oblac bo musialem byc w drugiej pracy o 18. Lecz co sie odwlecze to nie uciecze.

Szczesliwe zdarzenia tez chodza parami, jutro o 6:30 rano Natalia z Zuzia wracaja, wiec weekend zapowiada sie znakomicie. Dzisiaj poszedlem do fryzjera, zlikwidowac bujna czupryne, ktora sobie wychodowalem, pozostalo mi tylko zmienic posciel i chata jest gotowa na powrot Noska z dzieciatkiem.

10 komentarzy:

Natalia, Michal & Zuzia pisze...

Gratuluje, cieszymy się bardzo że skończyłeś i będziesz miał więcej czasu dla Zuzy bo ona jest taka kochana i prawie "bieżna" no może w góry się jeszcze nie nadaje, ale można już się z nią przemieszczać, Czekamy na wieści z zimnej Australii
Rodzice z Wrocławia

Anonimowy pisze...

ups chyba coś nie tak nacisnełam ale chyba wiadomo o co chodzi buziaczki mama

Anonimowy pisze...

nie chce mi sie czytać :) ale wow - jestem pod wrażeniem - gratuluję !!! A teraz zajmij się dziewczynami, dopieść i ogrzej bo w końcu przywykły do Polskiego ciepełka :)

buziaki. Iwona

Anonimowy pisze...

Z przyjemnoscia, ale dziewczyny wlasnie odsypiaja podroz. A Zuzia juz swoja "bieznoscia" sie wykazywala.

Szczesny

Natalia, Michal & Zuzia pisze...

A czy to Ciocia Iwonka z Pegowa?

I w o pisze...

nie, to ja, Iwosia...To ja do WAs piszę moje mordki kochane !

Anonimowy pisze...

No nie oblałeś oddania pracy za to pomożemy Ci oblewać otrzymanie tej czapeczki z 'pomponikiem' :)
Gratuluję
Bożena

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
AgaSik pisze...

Moje gratulacje, Szczęsny! Zajmij się teraz kompleksowo Swoimi dwoma kochanymi Dziewczynami:) Pozdro znad Bałtyku:)

ANKA TOMEK i FRANIO pisze...

Gratulujemy serdecznie! Ściskaj dziewczyny :) Ja od października startuje z inżynierem, zobaczymy jak sie uda wszystko pogodzić. Buziaczki