środa, 19 września 2007

Rośnie brzucho rośnie!!!

9 komentarzy:

Kor pisze...

Ale rośnie! Ja mam maleńki, pod ciuchami niewidoczny.
A wiecie kto rośnie w środku?

Anonimowy pisze...

no rosnie, rosnie. czuje sie jak slon!!! nie wiemy kto tam sobie rosnie i zapraszamy do glosowania:)

Unknown pisze...

Jak to kto rośnie?! Mały Szczęsny! Ale masz BBQ już brzuchsio, to o której ten Shower, może wpadniemy z Agą ;-)

Anonimowy pisze...

a moze mala szczesna? raczej napewno:) ja przynajmniej tak stawiam!no showero 18, ale naszego czasu:) wiec czekamy.

kamila pisze...

jestem za małą szczęsną!;)(już oddalam głos)

Anonimowy pisze...

wiedzialam, szczesna gora!!!

malonki pisze...

A ja coś czuję ,że to będzie chłopczyk.Masz podobny brzuszek jak ja gdy byłam w ciąży.Wydaje się że to tak niedawno a mój synuś za cztery dni skończy pół roczku.Całuski dla was!!!!

AgaSik pisze...

Wszystkich głosujących za męskim potomkiem muszę rozczarować: będzie dziewuszka! Wszystkie moje dotychczasowe typowania sprawdziły się w 100%. Ot co!!!

Anonimowy pisze...

wlasnie!!!